Sposób działania
W jaki sposób pracujemy? Czego mogą Państwo od nas oczekiwać?
Kilka istotnych kwestii w skrócie.
Odpowiedź na konkretną ofertę albo rejestracja w bazie danych
Zobaczyli Państwo odpowiednią ofertę pracy na naszej witrynie internetowej? Proszę na nią zareagować. Jeżeli uznamy, że Państwo nadają się na to stanowisko, skontaktujemy się z Państwem, żeby rozpocząć procedurę selekcji. Nie ma odpowiedniej oferty pracy? Proszę się wpisać do naszej bazy danych. Jeżeli znajdziemy pracę dla Państwa, skontaktujemy się z Państwem.
Procedura selekcji kandydatów
Robimy to, co obiecujemy. Tego samego oczekujemy od naszych pracowników tymczasowych. Skontaktujemy się z Państwem, aby omówić indywidualne życzenia i oczekiwania. Wspólnie dokonujemy jasnych uzgodnień. Wiedzą Państwo, czego można oczekiwać, a my wiemy, co Państwo dla nas znaczą.
Transport i zakwaterowanie
Jeżeli dojdziemy wspólnie do porozumienia, przyjadą Państwo do Holandii. Załatwimy dla Państwa dojazd z lotniska do miejsca tymczasowego zakwaterowania w Holandii. Z dniem rozpoczęcia prac będą mieli Państwo załatwione dojazdy do zakładu pracy. Są one bezpłatne.
Za zakwaterowanie płacą Państwo wyłącznie w te dni, kiedy wykonują Państwo prace. W weekendy nigdy nie trzeba płacić za pobyt. W naszych mieszkaniach każdy lokator ma swoją własną sypialnię. Kierownik obiektu jest dostępny przez całą dobę w razie ewentualnej katastrofy.
Pomoc praktyczna
Pomagamy w załatwianiu spraw administracyjnych związanych z Państwa pracą i pobytem w Holandii. Ułatwiamy dojazd do okolicznego supermarketu. W razie potrzeby pomagamy podczas wizyty u lekarza albo dentysty.
Dyspozycyjność przez całą dobę
Jesteśmy zawsze dostępni w nagłych przypadkach. Proszę wtedy zadzwonić na numer komórkowy działu planowania rozpoczynający się od numeru 06. W celu otrzymania pilnej pomocy medycznej należy dzwonić bezpośrednio na numer 112.